Mentenanţa sistemelor de voce

Mentenanţa sistemelor de voce

Dacă doriți un contract de suport tehnic pentru sistemul dumneavoastră Alcatel-Lucent, Next Com Solutions vă oferă o gamă completă de servicii de suport pentru a putea veni în întâmpinarea nevoilor companiei dumneavoastră.

Comunicați fără întrerupere – în mod consistent

Întreruperea serviciilor de voce și date ale unei organizații poate paraliza activitatea acesteia – lucru care duce la scăderea productivității, ore suplimentare de muncă pentru angajați și frustrări inutile. De aceea, Next Com Solutions asigură suport continuu cu răspuns în patru ore garantat (de la notificarea problemei) pentru orice defecțiune de funcționare. Acest serviciu este disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână și 365 de zile pe an. Inginerii noștri de teren vor ajunge la locația dumneavoastră cât de repede posibil, monitorizarea lor prin GPS facând posibil să fie evitate accidentele sau blocajele în trafic. Tot prin GPS putem identifica care din inginerii noștri poate ajunge cel mai repede. Aceasta este garanția noastră.

Sevicii de suport tehnic

  • Servicii de mentenanță completă a sistemului
  • Punct de contact unic – Centrul Suport Clienți al Next Com Solutions
  • Acoprerire 24 ore/zi, 7 zile pe săptămână pentru defecțiuni majore, incluzând garanția de răspuns în patru ore
  • Acoperire de la 9.00 la 18.00 pentru defecțiunile minore cu garanție de răspuns în 24 de ore
  • Servicii de gestionare a rețelei
  • Revizuirea contractului de service de 2 ori pe an
  • O ședință gratuită de instruire
  • Discount pentru plata anticipată integrală pe un an de zile
  • Servicii de coordonare și analiză a operatorilor publici
  • Servicii de tip “disaster recovery”
  • Alte opțiuni: servicii de tip help desk pentru serviciile de telecom, servicii de taxare pe centre de cost (pentru diverse departamente de exemplu), servicii de audit ale facturilor operatorilor externi

Orice cerere telefonică sau prin e-mail va ajunge automat la persoana de la Suport Clienți. Pentru problemele care nu sunt urgente veți primi răspunsul în 24 de ore. Dacă problema nu poate fi rezolvată prin remote, un angajat de la serviciul tehnic se va deplasa la locația dumneavoastră. Se va lucra la cererea dumneavostră până aceasta este soluționată.

Photo by excaliburhorn answers to your homework that’s pretty much the premise behind georgia tech’s annual three-wheeled derby